Vanaf 2005 vervult Mark de Jong van Markthings interim-opdrachten in allerlei branches. Van uitgeverij, food, FMCG, retail tot en met de agro, industrie, dienstverlening en automotive. In de functies van o.a. productmanager, brandmanager, marketingmanager, projectmanager, innovatiemanager, campagnemanager zijn de meest uiteenlopende trajecten succesvol ingevuld en afgerond.

Groei, uitbreiding, continuïteit
Er zijn genoeg situaties denkbaar waarbij u, om welke reden dan ook, de kennis en capaciteit niet of onvoldoende in eigen huis heeft. Op dat moment kunt u Mark de Jong inschakelen. Of het nu gaat om het tijdelijk aansturen van afdelingen, het begeleiden van groei of uitbreiding van activiteiten, marktonderzoek, verandertrajecten of projectmanagement: Mark de Jong kan zowel strategisch als operationeel uw organisatie ondersteunen in de dagelijkse bedrijfsvoering en/of op projectbasis. Hij is snel van begrip en heeft veel ervaring in complexe omgevingen en ‘stake holder’ management. Daarnaast is hij hands-on en steekt graag de handen uit de mouwen. Door zijn persoonlijke betrokkenheid heeft u geen zorgen over zaken als voortgang, betrouwbaarheid, kwaliteit of continuïteit en is hij al snel een verlengstuk van uw eigen organisatie.